![]() |
![]() |
|||||||||
![]() | ||||||||||
| ||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
Tisztelt leendő Partnerünk!
Nagy környezetvédelmi termékdíjas tapasztalattal vállaljuk vállalkozások, cégek termékdíjas ügyintézését. Munkánk során átvállaljuk a kötelezettektől a termékdíj fizetési kötelezettség adminisztratív feladatait. A kilenc éves szakmában eltöltött idő alatt sikerült alkalmazkodni a folyamatosan változó termékdíjas rendszerhez. Ezek után ezt a tapasztalatunkat szeretnénk hasznosítani, az alábbi feladatok ellátásával.
A termékdíjfizetési kötelezettségével kapcsolatos alábbi adminisztratív és eljárási kötelezettségek teljesítése
a) a bejelentési kötelezettség teljesítése;
b) a bevallási kötelezettség teljesítése;
c) az igazolások kérése;
d) a termékdíj-visszaigénylési eljárás;
e) az ellenőrzés, hatósági eljárás, jogorvoslati eljárás;
f) a nyilvántartás-vezetéssel kapcsolatos kötelezettségek teljesítése;
g) a fizetéshalasztás, részletfizetési engedélyezési eljárások.
A fenti feladatok ellátása nem tartalmazza a Tv. valamint a végrehajtási rendeletben a kötelezettre vonatkozó adatok helyességéért vállalt felelősséget.
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérem keressen fel minket e-mailben vagy telefonon.
Dr. Sevcsik Mónika
ügyvezető |
Elérhetőség: 3515 Miskolc, Egyetemváros Pf. 3. Tel.: 46/555-070
2006 © ÖKO-FERR Nonprofit Kft.
|